środa, 10 sierpnia 2016

Czy zmywarka może stać obok kuchenki

Zmywarka obok kuchenki - czy tak może być? Ale gdyby zmywara stała obok zlewu, miałabym tylko ten kawałek blatu nad nią w całości, a w mojej koncepcji dochodzi jeszcze 20cm dodatkowo, co daje już konkretniejszą przestrzeń roboczą. LODÓWKA obok PIEKARNIKA, kuchenki, mikrofali.


Można bezpiecznie umieszczać te sprzęty obok siebie. Najlepiej by była to kuchenka elektryczna. Czy można ustawiać obok siebie kuchenkę i zmywarkę?

Nie ma żadnych przeciwwskazań w ustawianiu tych dwóch urządzeń obok siebie. Może ktoś ma takie doświadczenia. Bardzo dziękujemy za zaproponowanie nowego tematu! Po sprawdzeniu otrzymasz punkty! Właśnie kupiłem zmywarkę , problem w tym że mam małą kuchnię i zmywarka musiałaby stać bezpośrednio przy kuchence.


W związku z tym mam pytanie: czy takie sąsiedztwo jest dopuszczalne , czy nie wpłynie to na awaryjność ze wzg. Nie jestem bardzo biegły w tym temacie. Nie wiem, lodówka nie może stać przy płycie grzewczej czy coś w tym rodzaju?

Czy są jakieś zasady aranżacji kuchni? Słyszałem, że są jakieś warunki dot. U mnie w kuchni tak właśnie jest. Lodówka jest wolnostojąca, a zmywarka w zabudowie.


Przed montażem sprzętu pytałem na infoliniach producentów zmywarek. Wszyscy odpowiadali zgodnie, że można nawet i przy kuchence czy piekarniku, bo i tak zmywarka w zabudowie jest izolowana. Na starym mieszkaniu miałem kuchenkę.


Jej umiejscowienie (ze względu na istniejącą instalację wodno-kanalizacyjną) zazwyczaj przypada obok szafki zlewozmywakowej. Należy raczej unikać umieszczania zmywarki w narożniku, gdyż taka lokalizacja znacznie ogranicza swobodny dostęp podczas wkładania i wyjmowania naczyń. Od ponad roku mam zmywarkę, (wolnostojącą) która przylega bezpośrednio do kuchenki z piekarnikiem. Wcześniej nie zwróciłem na to uwagi.


Nie ma ku temu przeciwwskazań. Czy zmywarka może stać obok kuchenki ? Jeśli w projekcie kuchni tak zaplanowaliśmy wygląd wnętrza, zmywarkę możemy postawić obok kuchenki. Urządzenia umieszcza się w obudowie meblowej, a ścianki sąsiadujących szafek zapewniają wystarczającą izolację. SPS53E08EU - montaż zmywarki. A przeczytałem, że to nie powinno tak za bardzo pod górę iść.


E tam, po to montują w zmywarkach pompki, żeby właśnie nie było problemu z odpływem wody.

Ze zmywarką obok kuchenki też bym się martwił, już prędzej bałbym się stawiać zrywarkę obok kaloryfera, rurek CO. Gdy umieszczana jest w kuchennej zabudowie – nad nią zamiast standardowego blatu najczęściej sytuowany jest ociekacz zlewozmywaka. To rozwiązanie ergonomiczne – opłukane naczynia wstawiamy do zmywarki, a czyste, zanim wrócą do szafek, można posegregować na ociekaczu. W pobliżu kuchenki warto umiejscowić szafki do przechowywania garnków czy patelni tak, aby wszystkie potrzebne naczynia były w zasięgu ręki.


Często jednak kuchnie są tak małe, że na chwilę trzeba stać się projektantem, aby wszystko zmieściło się w małej przestrzeni. Niektóre ich rodzaje mogą stać obok siebie, inne raczej powinno się ustawiać w innych miejscach. Przykładem takiej pary jest piekarnik i lodówka.


Podczas urządzania kuchni często pojawia się dylemat, czy mogą one znajdować się obok siebie. Czy kuchenka może stać obok lodówki? Ta informacja jest mi bardzo potrzebna. W jakim miejscu kuchni powinna znajdować się kuchenka gazowa?


Nieważne, czy codziennie gotujesz obiad z trzech dań, czy tylko raz na jakiś czas smażysz jajecznicę. Aby kuchnia gazowa długo i dobrze ci służyła, zadbaj o nią w należyty sposób. Podstawą dbania o ten element wyposażenia jest odpowiednie umiejscowienie go w kuchni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty