środa, 5 lipca 2017

Jak zrobić odwadniacz do kompresora

Skraplacz do kompresora - elektroda. Ja miałem zrobiona w ten sposób,że odwadniacz był w formie podłużnego owala z jednej strony u góry wlot z drugiej strony u góry wylot, a na dole dodatkowo kranik do odwodnienia, nie pomijając kranika na środku w dole butli. Jak zrobić kompresor do malowania? Tematy o odwadniacz kompresora, Dziwne zachowanie regulatora ciśnienia od kompresora, Kilka pytań odnośnie kompresora.


Kompresor lodówkowy modelarski i do roweru, Kompresor do narzędzi pneumatycznych i malowania.

Odwadniacz powietrza do kompresora na Allegro. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Do tego regulator pod pistolet Yato, ten który polecał Pan Krzysiu. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Literalnie tłumacząc z angielską nazwę odwadniacza Steam trap oznacza to coś co łapie parę Nazwa wzieła się z tego iż są przeznaczone do odprowadzania kondensatu i zapobieganiu jakimkolwiek przeciekom pary.


Ja mam zrobiony taki odwadniacz. Z jednej strony szybkozłączka do kompresora, z drugiej na gwint do aerografu.

Wszystko w kupione w liroju, podłączane do większego kompresora olejowego, szybkozłączka standardowa więc nie powinieneś mieć problemu. Bierz co masz, idź do marketu budowlanego i dopasujesz co trzeba. Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp. SMS) przez Grupę OLX sp.


Witam wszystkich i proszę o pomoc w dobraniu odwadniacza do kompresora, mówię od razu że będzie on głównie służył do piaskowania. W przeciągu niecałych minut dowiesz się jak zdobyć i uruchomić prosty kompresor powietrza. Jest na tyle silny aby uzupełnić powietrze w. Z góry dzięki za wszystko, p. Ogłoszenia o tematyce: odwadniacz do kompresora na Sprzedajemy. Budowa sprężarki do aerografu.


Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy. Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki. CKD są stosunkowo tanio i bardzo dobre. Po wymianie kompresora na wydajniejszy moja stara instalacja sprężonego powietrza nie dawała sobie rady z wodą. Więc nie pozostało mi nic innego, jak zbudować nową instalację sprężonego powietrza w moim garażu.


Instalację bardziej wydajną, o dobrej przepustowości, która poradzi sobie z dużą ilością pary wodnej i do tego będzie tania i łatwa w montażu.

Nie może być także instalowany w rurociągach na wolnym powietrzu. Reduktor przykręciłem dwoma solidnymi wkrętami bezpośrednio do drewnianej barierki, i na tym właściwie zakończyłem montaż całej instalacji :) Bez problemów się nie obyło… Niestety po zmontowaniu całej instalacji i podłączeniu jej do kompresora, okazało się, że gdzieś jest nieszczelność, przez którą powoli ucieka powietrze. Do wyloty z grzejnika dołączyłem własnej konstrukcji odwadniacz.


Dodatkowo w piaskarce zastosowałem dodatkowy odwadniacz (już nie własnej konstrukcji a jakiś z uszkodzonej, dużo mniej wydajnej sprężarki). Poza odwadniaczem istnieje cos takiego jak odolejacz wez zamontuj odolejacz i daj powrot oleju zniego do kompresora proste i banalne zarazem pozdrawiam. Z takiego kompresora można zrobić też odsysacz do cyny. Ja zrobiłem to tak ,że podlutowałem dwie rurki w zakrętce od słoika i podłączyłem wężykiem.


Teraz kompresor gotowy do aerografu można kupić w kwocie za elementy do zrobienia takiego kompresora ale ma on dodatkowe zalety bo zmieniły się też kryteria czyli co ważne jest bardzo cichy a po drugie można go wykorzystać do innych celów. Właśnie taki sobie zrobiłem z tego co było w domu. Dostępne wersje do zabudowy poziomej i pionowej.


Seria FS dostępna z uniwersalnym konektorem. Korek oleju do kompresora Airpress czarny 2 5 1l. Dla tego, moim zdaniem, najlepiej pozostać przy takim rozwiązaniu, które jest już wszechstronnie sprawdzone i pozwala na przeprowadzenie wyżej wymienionych prac, szybko, dokładnie i przy użyciu kompresora warsztatowego, którego używa się też do innych celów, a nie tylko do jednego, jakim jest piaskowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty