poniedziałek, 3 czerwca 2019

Lodówka amica nie włącza się

Lodówka AMICA FK212. Kompresor przestaje się wyłączać po czasie. Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Chwilowo jestem pewien że mam problem z termostatem żeby za chwile wpadać w podobne przekonanie że mam problem ze szczelnością układu. Witam moja lodówka się nie włącza nawet światło się nie świeci.


Ja mam problem z lodówką Amica.

Nie wyłącza się (pracuje non stop już około roku). Zaczęło się po rozmrożeniu lodówki i tak jest do dziś. Co dziwne, na tylnej części chłodziarki gruby lód. W niższej temperaturze może się nie włączać. Przeszukałem forum dość dokładnie ale nie znalazłem precyzyjnej odpowiedzi.


Otóż zasadnicze pytanie jeśli ktoś dotarł do czujnika temperatury na parowniku chłodziarki w amica fk320msx. Pralka Amica nie wypuszcza wody. Witam, mam problem z lodówką Amica ACZ210ixM ,która nie wyłącza się.

W zamrażalniku jest temp. W górnej części chłodziarki na tylnej ścianie tworzy się warstwa szronu z lodem,która nie rozmraża się samoczynnie. Agregat jest najważniejszym elementem lodówki jego zadaniem jest napędzanie układu chłodzącego, z jego pomocą czynnik chłodzący krąży po lodówce. Uszkodzenie tego elementu może się objawiać nie tylko tym, że lodówka nie chłodzi, nawet gdy zamrażarka mrozi ale także na wiele innych. Poznaj funkcje, które wydłużą świeżość produktów i pomagają sprytnie zagospodarować przestrzeń w lodówkach.


Jesteś tutaj: Amica. Linia Amica X-type. Kilka dni po zmianie kierunku otwierania drzwi przestała działać tzn.


Po włączeniu działa i chodziarka i zamrażarka, potrafi się poprawnie włączyć i po kilku minutach wyłączyć ale po jakimś czasie już się nie włącza. Awaria tego elementu uniemożliwia jego prawidłową pracę. Brak zasilania– należy upewnić się, czy w obrębie układu elektronicznego nie nastąpiło uszkodzenie. Mam problem z chłodziarką w lodówce Amica KF32 bo nie działa ona kiedy lodówka jest we wnęce.


Jak dotąd działała normalnie. Złóż podobne zapytanie o oferty Edytuj powiadomienia. Zobacz więcej Klientów PDF. Potrzebuję naprawy lodówki Amica, nie włącza się, Sosnowiec.


Informacja od opiekuna zlecenia.

Znamy ten problem nie od dzisiaj. Wracamy głodni z pracy, w lodówce mamy jeszcze wczorajszą pizzę. Szybko myjemy ręce i nastawiamy piekarnik na pożądaną temperaturę i nic się nie dzieje.


Piekarnik nie włącza się. Próbujemy raz, drugi, trzeci. Restartujemy i dalej nic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty