czwartek, 16 stycznia 2020

Lodówka z komorą zero stopni

To jeden z najciekawszych modeli lodówek z komorą zerową, ale też zarazem nieco droższy od konkurencji. LG GBP31DSLZN, Whirlpool W4DAAA B C, LG GSJ361DIDV, Beko RCNA406I30ZXB, Whirlpool W4DAAA X C. To właśnie w niej trzymamy pożywienie, z którego później przyrządzamy posiłki. Producenci lodówek wymyślają coraz ciekawsze technologie, które mają usprawnić pracę urządzeń. Jednym z takich rozwiązań jest komora zerowa.


Ale czym tak naprawdę jest ta technologia i do czego służy?

Komora zerowa, nazywana również komorą Bio, Fresh Zone lub komorą świeżości, jest jedną z tych technologii, która pojawiła się w ostatnim czasie. Początkowo była na wyposażeniu tylko droższych modeli, ale z czasem zaczęła się pojawiać również w tańszych urządzeniach. Pomysły dla: lodówki z komorą stopni. Podpowiemy Ci jak stworzyć wymarzony dom.


Znajdź oryginalne meble, zainspiruj się stylowymi aranżacjami i otrzymaj bezpłatne porady projektanta wnętrz. Jestem bardzo zadowolony z jej działania, wszystkie produkty pozostawione w tej komorze pozostają bardzo ale to naprawdę bardzo długo świeże, komory mają regulację wilgotności i są bardzo duże, więc pakuję do nich wszystko co. My mamy lodówkę whirlpoole i jestem z niej nawet zadowolona.


Służy nam już lat. Powoli przymierzamy się do zakupu nowej bo nie chcę być w sytuacji gdy po prostu lodówka mi klęknie a ja wtedy nie będę miała kasy na nową.

Ciekawą oferte lodówek na raty znalazłam co prawda w Rtv Euro Agd ale chyba nie chcę brać niczego na raty. Moj Siemens zabudowany ma takie szuflady zero stopni. Witam, w lodówce Bosch z komorą zero szybko powstaje mnóstwo szronu - aż wypycha szuflady po pewnym czasie tj. W zamrażarce nie ma takiego problemu. Lodówka do zabudowy z komorą zero ? Jaka może być przyczyna powstawania szronu w tej komorze.


Ogólnie jestem zadowolona, mam wrażenie, że w porównaniu z moją poprzednią lodówką, w tej sporo dłużej wytrzymują np. W którą stronę powinna otwierać się Twoja lodówka? Wybierając lodówkę LG masz aż dni na bezpłatne zamówienie technika, który zmieni kierunek otwierania drzwi Twojego urządzenia. Podaj model, numer seryjny, datę zakupu i wybierz dogodny.


Ogłoszenia o tematyce: lodówka z komorą zero na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy. Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki. Wiec tak lodówka ma być no frost a parownik po tygodniu jest cały zamarznięty lodem.


I tak sprawdziłem grzałkę ma 2Ω. Natomiast ten z tylu parownika który jest dopięty do rurki z gazem przy temp. Dla uwiarygodnienia opinii, proponuje intensyfikacje.


Ta witryna korzysta z plików cookies, aby lepiej prezentować treści, zapewnić sprawne oraz bezpieczne działanie, przedstawiać spersonalizowane oferty i promocje, a także w celach statystycznych.

Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. Jestem przed zakupem lodówki wolnostojącej po przeczytaniu niektórych tematów na forum zdecydowałam,że kupię lodówkę jedna z tych firm wymienionych w tytule ale która jest lepsza,bardzo proszę o odpowiedź ekspertów jak i użytkowników lodówek tych firm. Mam kilkuletniego Samsunga z komorą -zero lub -ew. Bezszronowa, z elektrycznym sterowaniem, komorą świeżości i ręczną kostkarką do lodów.


Posiada system Plasmacluster Ion, dzięki któremu żywność nie pochłania zapachów. Dosyć niska (1cm) lodówka z pojemną chłodziarką 164l i małą zamrażarką 60l. Długo szukałam pojemnej lodówki z komorą zero stopni i całkiem nieoczekiwanie znalazłam ją w ofercie Whirlpool.


Początkowo brałam pod uwagę lodówki Side by side, które, jak się okazało, choć ogromne, to tracą sporo miejsca na kostkarkę i różne inne bajery. Jako że jest to lodówka z górnym zamrażalnikiem, to akcent jest tu przesunięty na większą pojemność chłodziarki, co w przypadku małych lodówek ma naszym zdaniem dużo sensu. Ale dla osób potrzebujących więcej miejsca jest też większa wersja, z zamrażalnikiem na dole. Działa prawidłowo, całkiem fajne oświetlenie Led w środku, które ładnie oświatla całą lodówkę po otwarciu. To również bardzo ważna funkcja pod kątem energooszczędności!


Gdyby Ci się w nocy jednak nie tyle podjadać zachciało, co po prostu pić, to skorzystaj z funkcji mini baru, w którym możesz schować nawet duże litrowe napoje. Pojemność chłodziarki wynosi 2l, a zamrażarki 1l. Urządzenie posiada technologię zmysł oraz Total No Frost.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty