piątek, 25 sierpnia 2017

Lodówka samsung rb31fernbs

Nowa lodówka Samsung została inteligentnie zaprojektowana, tak aby wydajnie wykorzystać przestrzeń wewnątrz urządzenia. Elementy, takie jak łatwo wysuwana półka, szuflada z pełnym wysuwem oraz kosz Grab ‘n Go, pozwalają skrócić czas wymagany na wkładanie, porządkowanie i wyjmowanie żywności z lodówki. Po wejściu do sklepu, rzuciła nam się w oczy lodówka Samsung. Po otwarciu drzwi ukazała nam się powiększona przestrzeń chłodząca, szuflada, dzięki której warzywa i owoce dłużej zachowują świeżość oraz półkę easy slide, dzięki której łatwiej sięgnąć po produkty stojące z tyłu.


Drzwi otwierają się na całą. Jeśli lodówka ma stać przy ścianie - przed jej umiejscowieniem należy wyjąć drucianą półkę na butelki (przy maksymalnym odchyleniu drzwi), jeśli nie zamierzacie jej używać, jak ja. Minusem jest dla mnie brak możliwości modyfikacji wysokości poszczególnych półek. Lodówka SAMSUNG RB31FERNDBC. Półki mają wyznaczone.


W lodówce łatwiej utrzymać czystość, żywność zachowuje dłużej świeżość i wartości odżywcze, a w zamrażalniku produkty nie przywierają do siebie. Wewnątrz lodówki nie gromadzi się. Zakupiłam lodówkę października i powiem szczerze, że wybór jej był strzałem w dziesiątkę.


Lodówka samsung rb31fernbs

Jest łatwa w użyciu i czyszczeniu, pojemna, dobrze zorganizowana i ma zamrażarkę o maksymalnej pojemności. Trochę buczy, ale jest to przyjemny dźwięk dobrze pracującej, wymarzonej lodówki. Długo zastanawiałam się nad zakupem nowej lodówki. Musiała być koniecznie w białym kolorze, energooszczędna, odpowiednio wysoka, cicha, i mieć kilka innych cech.


Bardzo krótko ją użytkuję ale na pewno mogę stwierdzić ,że spełniła moje oczekiwania. Podoba mi się w niej absolutnie wszystko również wizualnie prezentuje się świetnie. Kompresor zapewni cichą i energooszczędną pracę poprzez dostosowanie prędkości do zapotrzebowania. Utrzymaj odpowiednią temperaturę. Nietypowe kolory lodówek samsung, ciężko dobrać resztę sprzętu w tym samym kolorze, jeżeli komuś na tym zależy.


Samsung RB31FERNBSS zobacz opis produktu poznaj wiarygodne opinie przeczytaj recenzje sprawdź dane techniczne. Sprawdzone sklepy na Skąpiec. Technologia No Frost System chłodzenia Samsung No Frost polega na ciągłym obiegu chłodnego powietrza wewnątrz lodówki i usuwaniu z niej wilgoci, która przyspiesza psucie się żywności.


Poznaj szczegóły, przeczytaj opinie użytkowników i zamów ten produkt już teraz! Tym symbolem wyróżniamy najlepsze sklepy w Allegro. Samsung RB31FERNCS zobacz opis produktu poznaj wiarygodne opinie przeczytaj recenzje sprawdź dane techniczne. Gdy kupujesz od Super Sprzedawcy, masz pewność doskonałej obsługi klienta i udanych zakupów. Polecam ten produkt każdemu.


Nie da się porównać do lodówki z przed lat. Jedyne zastrzeżenie mam do Panów, którzy wnosili lodówkę, wypoziomowanie nie ma nic wspólnego z tą czynnością. Tak szybko kazali oglądać lodówkę, czy nie ma wgnieceń, że sama własnego cienia się bałam, a do tego tak byłam nią podekscytowana, jak bym miała mgłę na oczach. Witam wszystkich , którzy pragną zakupić nową lodówkę.


Mam ją już dobre dwa lata. Dla mnie jest super. Oszczędna , cicha (pomijając,że co jakiś czas coś w niej zaszeleści ,ale taki ich urok), jak dla mnie dość pojemna, szuflada do dłuższego przechowywania jest nieoceniona no i jak do tej pory bezawaryjna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty