piątek, 20 października 2017

Jak zamontować płytę gazową do blatu

Montaż płyty gazowej będzie wymagał od nas przygotowania takich narzędzi, jak piła zagłębiarka, wyrzynarka czy też wiertarka z wiertłem typu sednik. Pierwszym krokiem jest dokładne zaplanowanie miejsca, w którym chcemy zamontować płytę gazową. Jak zmontować płytę gazową do blatu.


Istnieją dwa sposoby na zamontowanie płyty gazowej w blacie kuchennymontaż na blacie oraz montaż płyty równo w blatem. W pierwszym sposobie płyta gazowa jest nałożona na blat kuchenny, przy czym ceramika delikatnie wystaje ponad powierzchnię blatu. Jak wybrać płytę indukcyjną?

Jak gruntownie wyczyścić płytę i palniki kuchenki gazowej. Take Look 516views. Jak zamontować zlew wpuszczany w blat kuchenny? To nie jest stricte modelarski temat, ale może się komu przyda. Niedawno zmieniłem mieszkanie, ale jako, że paru sprzętów w nim brakowało to trzeba było je tam zainstalować.


Jednym z nich jest płyta grzejna w kuchni. Czarny blat, czarny pisak, jak sobie poradzić? Jasna taśma pomaga, ma jeszcze.

W przypadku blatu z płyty wiórowej laminowanej ucięte krawędzie płyty muszą być, oczywiście, zakończone listwą blatową, a to wymusza dodatkowe skrócenie blatu o dwie grubości listwy (w przypadku jak na rysunku). Tylko w przypadku blatu z naturalnego drewna listwa nie będzie potrzebna. Ponadto sama płyta posiada dość ostr krawędzie i przy zwykłej nieuwadze można się skaleczyć. Jak mam rozwiązać ten problem, czy zdemontować i na nowo zamontować płytę?


Ja miałem tak że zamontowali mi płytę prostym wężykiem gazowym i nie zwrócili uwagi na to jak wkładali płytę do otworu blatu to wężyk oparł się o piekarnik nie mogli całkowicie włożyć płyty do blatu. Nakładki przykręcam tylko do płyty a do blatu nie? Płyta nie musi być umocowana od spodu, trzyma się na samym szkle? Kupiłam płytę gazową TEKA EX 90. Do tego nie wydałam dużych pieniędzy jak na dużą płytę.


Ja montowałem i płytę gazową i zlew na blacie i do obydwu była właśnie taka gąbka. Nie było to może napisane w instrukcji ale na oko wdać że krawędź przylega do bladu ale głębiej robi się już miejsce. To najcieńsza dostępna na polskim rynku płyta indukcyjna.


Z powodzeniem zastąpi Twoją dotychczasową płytę elektryczną lub gazową dzięki zbliżonej głębokości. Gdy nie masz szablonu do otworu musisz odrysować płytę lub zlewozmywak na blacie i odpowiednio zmniejszyć otwór do wycięcia równomiernie na całym obwodzie. Wycięcie otworu, choć budzi pewne emocje, nie jest trudnym zadaniem. Musisz zachować szczególną ostrożność przy ponownym układaniu wyciętego blatu na szafkach.


Blat w kuchni wymieniamy z kilku powodów. Innym jest konieczność naprawy blatu nieco już podniszczonego lub wyprężonego pod wpływem wilgoci.

W artykule podpowiemy, jak wymienić blat, by mocno trzymał się szafki i jednocześnie był odpowiednio uszczelniony. Mam pytanie do osób które mają płytę indukcyjną ,znają się na jej bezpieczeństwie oraz na jej zabudowie. Otóż planuję kupić płyte indukcyjną. Kuchnie mam małą i zagraconą.


Jedyna opcja montażu płyty wygląda następująco. Chce kupić blat i wyciąć w nim otwór na wymiar płyty. Umieszczenie płyty kuchennej w blacie Płyta gazowa może być zamontowana w blacie każdego rodzaju. Przykręcić do blatu.


Musi ona jednak zachowywać stabilność w temperaturze 90°C. Rysunki wymiarowe są pokazane na stronie 8. Tak zamontowana płyta kupowana często w zestawie z piekarnikiem stanowi idealne rozwiązanie do przygotowania ciepłych, domowych posiłków. Nowoczesne i funkcjonalne płyty gazowe.


Jak znaleźć najlepsze płyty gazowe do kuchni?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty