środa, 23 maja 2018

Robot cena

Kupiłam robot miesiąc temu, pierwszy raz robiłam pączki bez potu na twarzy. Szybko i świetnie wyrobił ciasto drożdżowe, ciasto na faworki też. W przyszłości dokupię maszynkę do wałkowania. Malakser też super.


Szybko ściera warzywa, bałam się o tarkowanie ziemniaków, ale byłam zaskoczona że bez trudu to zrobił. Zależało mi też, żeby robić również ciężkie ciasta drożdżowe czy ciasto chlebowe.

Cena urządzenia też zachęcająca. Nie żałuję A powiem więcej nawet mój mąż używa robot, choć do zrobienia czegoś w kuchni jest ostatni. Pięknie prezentuje się na kuchennym blacie. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje.


Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Robot mam w kolorze czerwonym. Szeroki wybór produktów m. Wymiary - Roomba za duża urosła ;) ma za dużo milimetrów na wysokości (robot jest za duży dosłownie o 5mm).

Gdyby był o 1cm węższy wjechałby też w prosty sposób pod krzesła. Teraz musi kombinować. Zdecydowanie najładniejszy robot na rynku.


Wadą jest cena, która w Europie jest mocno zawyżona (dlaczego?). Polecam każdemu kto uwielbia piec i gotować i do tego lubi ładne rzeczy. Mam Roobe 9od miesięcy i mogę powiedzieć że robot w większości przypadków stara się odbić od mebli delikatnie i jak na razie nie zauważyłem żadnych niepokojących zmian na meblach. Jedynym zauważonym przeze mnie przypadkiem kiedy robot uderza o meble nieco mocnien jest noga od biurka która ma 18mm z przodu (płyta meblarska). Ceny są zbierane w formie zapytania telefonicznego nie było problemu jeśli pytaliśmy o koszty godziny czy dniówki pracy koparki.


Podjęliśmy się zapytania “od całości za roboty ziemne” i w tym momencie mamy problem z zebraniem, uzgodnieniem #128578; satysfakcjonujących nas kalkulacji. Ogłoszenia o tematyce: robot spawalniczy cena na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy. Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki. Odkurzacze automatyczne w RTV EURO AGD - Poznaj naszą ofertę Towarów z kategorii Sprzątanie.


Twój robot koszący wie gdzie ma kosić. Nie martw się o to, czy nie utknie w jakimś rogu lub gdzieś nie dojedzie. Dzięki naszej precyzyjnej technologii, możesz skierować robota do najdalszych zakątków ogrodu - również jeśli po drodze napotka na wąskie (cm) przejścia.


Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp. SMS) przez Grupę OLX sp.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty