poniedziałek, 3 lutego 2020

Lodówka samsung rb31ferncss opinie

Nowa lodówka Samsung została inteligentnie zaprojektowana, tak aby wydajnie wykorzystać przestrzeń wewnątrz urządzenia. Elementy, takie jak łatwo wysuwana półka, szuflada z pełnym wysuwem oraz kosz Grab ‘n Go, pozwalają skrócić czas wymagany na wkładanie, porządkowanie i wyjmowanie żywności z. Witam, mam pytanie czy lodówka będzie pasowała do zabudowanej wnęki kuchennej o wymiarach: wysokość 188cm, szerokość 65cm, głębokość 68cm. Dodatkowo obok wnęki na lodówkę jest zabudowany piekarnik elektryczny, grubość płyty oddzielajacej to około 2-3cm.


Zakupiłam lodówkę października i powiem szczerze, że wybór jej był strzałem w dziesiątkę. Nietypowe kolory lodówek samsung, ciężko dobrać resztę sprzętu w tym samym kolorze, jeżeli komuś na tym zależy. Mam lodówkę zaledwie kilka dni , ale jest doskonała.


Bardzo cicho chodzi, w środku chłodziarki jest bardzo dużo miejsca,polecam komorę cool na wędliny. W zamrażarce są trzy szuflady bardzo pojemne. Jestem na razie zadowolony.


Długo zastanawiałam się nad zakupem nowej lodówki. Musiała być koniecznie w białym kolorze, energooszczędna, odpowiednio wysoka, cicha, i mieć kilka innych cech. Wybór padł na Samsung RB31FERNCWW.


Bardzo krótko ją użytkuję ale na pewno mogę stwierdzić ,że spełniła moje oczekiwania. Podoba mi się w niej absolutnie wszystko również wizualnie prezentuje się świetnie. Firma Samsung odpisała mi że to nie podlega pod gwarancję i żebym samemu oddał do płatnego serwisu. Zapłaciłem za produkt nowy pierwszej jakości a otrzymałem lodówkę która wygląda jak bym kupił używaną lodówkę z komisu. Gdyby nie te wgniecenia i olewający stosunek do klienta to może bym i nawet polecił tą lodówkę.


Poznaj szczegóły, przeczytaj opinie użytkowników i zamów ten produkt już teraz! Nie rozumiem poprzedniej opinii, agregat po wypoziomowaniu. Sprawdzone sklepy na Skąpiec.


Szeroki wybór produktów m. Samsung RB31FERNBSS zobacz opis produktu poznaj wiarygodne opinie przeczytaj recenzje sprawdź dane techniczne. Jak dla mnie pojemność tej lodówki została trochę ukryta przez dwie szuflady w środku, więc ciągle wydaje mi się, że jest mała. Gdyby były półki lodówka byłaby na prawdę spora w środku, ale to kwestia przyzwyczajenia. Nie sugerowałem się opiniami producentów czy sprzedawców, ale użytkowników danego modelu lodówki. Opinie do rankingu zebrałem z portali Opineo i Ceneo.


Kierowałem się też dostępnością urządzeń na polskim rynku (dostępnością w polskich sklepach). Dorzucę swoje grosze bo jestem użytkownikiem lodówki Samsung i chciałbym przestrzec innych. SAMSUNG RB31FERNCSS 4. Kilka lat temu zakupiłem lodówkę firmy Samsung model RT24MGSW. Do wyboru miałem tylko lodówki bez szronowe - no frost LG i właśnie Samsung. Wydawało mi się, że firma Samsung będzie lepsza i to był błąd.


Poznaj eleganckie lodówki Samsung Prestige Collection, które doskonale podkreślą charakter Twojej kuchni. Wybierz lodówkę dwudrzwiową w kolorze szczotkowanej stali i zachwyć się jej designem oraz technologiami. Z kostkarką do lodu czy z dozownikiem wody, nada szyku w każdym wnętrzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty