czwartek, 19 maja 2016

Pflegeleicht pralka

Pflegeleicht kurz szybkie pranie tkanin delikatnych 5. Wolle tkaniny wełniane 6. Dużą uwagę zwracamy także na nowoczesne rozwiązania – jak Samsung Qucik Drive, EcoBubble czy Bosch Vario Perfect. Dzisiaj przyszła mi zamiówiona na allegro pralka. Używana i niestety bez żadnej instrukcji. A na panelu wszystko napisane po niemiecku. I nie wszystko rozumiem.


Więc proszę o pomoc. START ZEIT VORWAH Serdecznie proszę o przetłumaczenie, gdyż właścicielem pralki jest mężczyzna- rolnik, który nigdy nie obsługiwał prali automatycznej, a w szczególności niemieckiej. Tłumaczenie napisów na NIEMIECKIEJ pralce.


PFLEGELEICHT – SYNTETYKI. ZEITWAHL – SUSZENIE PRZEZ CZAS 234MINUT. Pralko-Suszarka nosi ślady użytkowania, pochodzi z pokazów reklam proszków do prania lub szkoleń serwisowych. Sprzęt jest 1 sprawny, po pełnym przeglądzie technicznym. Gwarancja niemieckiej jakości produkcji.


Prośba do osób znających jęz. Mam używaną pralkę, stoi u mnie jakiś czas. Chce ją uruchomić ale nie rozumiem tych określeń, ze słownika wynikają jakieś brednie.


Wymieniem triak (dzięki za pomoc) i woda już nie leci, ale nie wiem co zrobiłem nie tak, teraz nie mogę włączyć prania. Pralka ARDO SED 8cały czas nabiera wody. Opóźniony start też nie zadziałał. Nie kupuj tego łącznika do pralki i suszarki.


U mnie od lat suszarka stała na pralce bez żadnych mocowań i nic się nie działo. Ostatnio mąż przymocował mi suszarkę do pralki. Przetłumaczyłam niektóre słowa ze słownikiem, niektórych nie znalazłam.


Ich tłumaczenie jest w naszym artykule. Sensoric: pralka sama rozpoznaje ile wody jej potrzeba do prania i pobiera tylko taką ilość. Ten system nazywa się waterExpert i jest wyjątkowo wydajny i oszczędny.


MIX – PRANIE CODZIENNE. WOLLE – WEŁNA, PRANIE RĘCZNE. Film ukazuje Pranie , impuls po praniu 4obr. Amazon Simplicol Back-to środek do odnowy kolorów, do zastosowania w pralce, przyjazny dla skóry, kompleksowa mieszanka farbiarska zawierająca farbę d – sprawdź opinie i opis produktu.


Miękki i milutki atrakcyjny wzór nie fuzz indywidualnie użyteczny można prać w pralce. Informacje o PRALKA MIELE NOVOTRONIC W 7WARTO! Udostępnij ten post.


Jak są to rzeczy kolorowe, to daję na pflegeleicht na stopni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty