piątek, 10 marca 2017

Sucha porcelana

Wyschnięta sucha porcelana jest idealnie gładka i świetnie oddaje detale. Jest delikatnie kremowa i przypomina po wyschnięciu masę plastikową. Doskonała na wycinanie jednolitych kształtów i odbijanie foremek.


Twardnieje na kamień. Nie posiada faktury.

Masę przechowuj w szczelnie zamkniętym słoiku. Masa porcelanowa- sucha porcelana. Jak przygotować ozdoby choinkowe? Sucha porcelana ma dwie wersje: z gotowaniem i bez. Oczywiście wybrałam tę bez gotowania, która jest prostsza i mniej czasochłonna w wykonaniu.


Plan był taki, że razem z chłopakami będziemy robili z j porcelany ozdoby wielkanocne. Wypatrzyłam na blogu Twoje DiY przepis na suchą porcelanę i ponieważ siedzimy w domu postanowiłam spróbować u nas. Chłopaki oglądali bajkę a ja przeszukałam dom czy mam produkty i zrobiłam małą porcję naszej j porcelany.

Jest jeszcze jeden sposób na wykorzystanie zimnej porcelany – figurki, takie, jakie do tej pory wraz z dzieckiem lepiłeś z plasteliny czy modeliny. Własnoręcznie przygotowane figurki z masy porcelanowej twoja pociecha z dumą postawi na półce. Kilka razy już chciałam wypróbować przepis na suchą porcelanę bez gotowania, ale jakoś nie było okazji. Ubierając w tym roku choinkę, czegoś mi brakowało. Miałam ochotę na białe gwiazdki.


Tak, to jest dobry moment na wypróbowanie masy o nazwie „ sucha porcelana ”. Ogłoszenia o tematyce: sucha porcelana na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy. Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki. Przepis na ozdoby na choinkę z j (zimnej) porcelany nazywanej też zimną porcelaną to coś czym chciałam się dziś z Wami podzielić. Wbrew pozorom znalezienie wśród czeluści internetów tego jedynego gdzie masa po wyschnięciu nie będzie pękać wcale nie jest takie proste.


Fabryka z ponad stu pięćdziesięcioletnim doświadczeniem przygotowała dla Państwa najwyższej jakości produkty, które wyróżniają się niezwykle starannym wykonaniem oraz wysoką. Wystarczy , zamknięte pudełeczko tak, by nie zawilgotniały i by się nie połamały. Ozdoby z j masy nie są wprawdzie tak delikatne jak szklane bombki, ale to jednak wciąż „porcelana” więc wymaga odrobiny uwagi. Tak więc zakasajcie rękawy i róbcie swoje ozdoby z j porcelany.


I koniecznie nam je pokażcie. Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp.

Porcelana w Sucha Beskidzka najnowsze ogłoszenia na OLX. SMS) przez Grupę OLX sp. Bombki z j porcelany. Jak zrobić suchą porcelanę? DIY - gwiazdki z j porcelany.


Wielkanocne ozdoby z zimnej porcelany to DIY dla każdego. Zimna porcelana (inaczej sucha porcelana ) daje się łatwo formować, jest elastyczna i nie pęka podczas lepienia. Praca z nią to świetna zabawa dla dzieci i dorosłych, a efektowne ozdoby można wykonać niewielkim nakładem pracy.


Zobacz Sucha karma dla psów - Najwięcej ofert w jednym miejscu. Radość zakupów i 1 bezpieczeństwa dla każdej transakcji. Oferujemy wyjątkowe zastawy stołowe z porcelany takich marek jak Lublana, Ćmielów, Chodzież oraz innych uznanych polskich producentów.


Zapraszamy do sklepu AP-POL.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty