wtorek, 30 stycznia 2018

Agregat z lodówki jako kompresor

Chciałem zrobić sobie kompresor z gasnicy i agregatu od Lodówki. Konstrukcje juz mam w głowie,ale nie mam pojęcia jak mogę podłączyć owy agregat? Fotka w załączniku) Czytałem ze wymagany jest łącznik czy cos takiego,ale go nie mam,a wiem że da się go podłaczyć na przełącznik zeby dawał rozruch,lecz potrzebny jest pomiar rezystancji,a nie wiem jak sie ją mierzy.


Jak podlaczyc agregat od lodowki zeby dzialal jak. Skomentuj poradnik Poradnik Jak zrobić sprężarkę z lodówki skomentowało osób.

Parę części ze złomu połączone w całość. Z wydajnością szału niema, ustawiony na. Agregat Od Lodówki najnowsze ogłoszenia na OLX. Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp. SMS) przez Grupę OLX sp.


Przy osiągnięciu ciśnienia bar wyłączy agregat a gdy ciśnienie spadnie do barów włączy go na nowo. Jest wyposażony w zawór odprężający agregat dla lepszego jego ponownego rozruchu. Tematy o agregat kompresor powietrza, Re: Sprężarka chłodnicza jako kompresor powietrza podobna do saf 2 Który dwutłokowy agregat kompresora wybrać?

Podłączenie agregatu z lodówki. Mam agregat z lodówki polar z której uszedł gaz R134a i chciałbym zrobić z niej kompresor ale kiedy wyjąłem z niej agregat zapomniałem jak podłączone były do niego przewody:cry:. W puszce jest taka biała kostka która ma styki N, L i C. Do aerografu ok, ale do malowania, dmuchania odpuść sobie bo szkoda roboty.


For those about to rock, we salute you! Kompresor od lodówki jako pompka do roweru. Do zestawu dojdzie butla 5l z manometrem. Budowa kompresora z agregatu (przynajmniej w takiej postaci jak ja go wykonałem) ma sens tylko wtedy, gdy posiadamy przynajmniej cześć elementów wymienionych wyżej. Gdyby przyszło nam kupić to wszystko to lepiej dać sobie spokój już na samym początku, za cenę zbliżoną do 3zł radzę kupić kompresor z prawdziwego zdarzenia.


Ostatnio bylem na złomie i chciałem wykręcić agregat z lodówki do wiadomych celów , i nie dało rady bo tak jak powiedział właściciel złomu - lodówka musi być kompletna. Pytałem jeszcze na innym złomie i faktycznie to prawda, bez agregatu nie przyjmą. Sprzedam sprawny kompresor (agregat) od lodówki.


Stan jak na zdjęciu, wg mnie przyzwoity. Może być jako część zamienna do naprawy lodówki, albo żeby zrobić sobie kompresor do pompowania kół, pompę próżniową lub w innym celu. MOŻLIWA WYSYŁKA za zł kurierem z przedpłatą na konto lub zł za pobraniem.


Ogłoszenia o tematyce: kompresor agregat na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy.

Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki. Przykro mi ale ten kompresor nie nadaje się na pompę próżniową ze względu na budowę (jest to sprężarka tłokowa). Dobrą i bardzo tanią alternatywą pompy próżniowej jest zwykły agregat z lodówki który można kupić za grosze na skupie złomu.


Kup teraz na Allegro. Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty