czwartek, 3 października 2019

Jak ustawić webasto

Mam do was pytanie. Przed chwilą bawiąc się odkryłem jak włączyć webasto. Ustawiłem żeby włączyło się za minut i wyszedłem z auta.


Przyszedłem po minutach ale w samochodzie szału nie było. Można zaprogramować czasy włączenia, jednak tylko jeden z nich będzie aktywny. Szukam instrukcji do webasto w jęz. Nigdy nie miałem i nie wiem jak go ustawić i czy działa ono prawidlowo.


Dodam, że jest to w mercedesie c kl. To silnie zależy od kilku czynników takich jak: temperatura zewnętrzna, wielkość pojazdu (duże wnętrze dłużej się nagrzewa), wielkość silnika (duży silnik ma większe straty ciepła), czasu pracy ogrzewania. Z doświadczenia wiemy, iż wydajność ogrzewań wodnych 4-kW mocy cieplnej pozwala. Pilnie potrzebuję instrukcja programowania sterownika webasta, mam model z takim kwadratowym zegarkiem w kokpicie i nie potrafię go ustawić.


Moje webasto włącza się tylko na min i już, jak ustawić żeby działało ok. W zimie każdy marzy o tym, żeby wstać rano, napić się kawy i wsiąść do nagrzanego samochodu. Niestety, rzeczywistość jest o wiele bardziej brutalna. Get without the ads.


Skip trial month free. Posiadam webasto w ciężarowym i od początku odkąd zostało założone nie da się programować. Przy załączeniu prądu Timer się załąc. Webasto w VWTjak ustawić ? Warto jesdnak zanaczyć że sam sterownik interfejsu a tak naprawdę jego wirtualny port COM należy odpowiednio ustawić. Tak tak webasto w Adziała na zasadzie dogrzewacza silnika zuheizer, webasto to tylko nazwa firmy tego urządzenia, z tego co wiem to w grupie VAG włącza się ono jak temperatura powietrza spada poniżej stopni.


Dzięki niej ciepło jest dostarczane do silnika oraz wymienników ciepła w kabinie pojazdu. Jesli masz niesprawny to narazie oddaj do np kolegi trandolf sam mi ogarnal te webasto. Jak masz sprawne webasto a nie da sie go uruchomic to na pin wtyczki pinowej podajesz mase ale musisz wiedziec czy jest. Tematów jak ustawić VPjest multum, np. Witam, mam problem.


W jaki sposó ustawia się webasto. W drzwiach kierowcy nie ma żadnego sterownika do webasto Samochów ma też w wyposażeniu fabryczną navigację NAVIGATION PLUS jednakże w menu tej navigacji też chyba nie ma sterowania WEBASTO. Ma ktoś może wersje z webasto?


Wszystko gra, tylko jak włącze nawiew na kabine nie ma za bardzo wysokiej temperatury:( pomożecie?). Nie wspó³pracuj± z urz±dzeniami firmy Eberspächer! Wy³±cznik potencjometryczny - bardzo prosta obs³uga, ograniczaj±ca siê do ustawienia potencjometrem, temperatury zadanej.


Zegar - bardzo prosty w swojej obs³udze. Mo¿liwo¶æ programowania trzech czasów za³±czania. Wygodny i porêczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty