środa, 14 grudnia 2016

Electrolux ehh 46340fk

Ku naszemu zaskoczeniu płyta Electrolux tego nie robi - na mocach 1-reguluje temperaturę grzania nie za pomocą mocy, ale czasem podgrzewania. Czyli, w uproszczeniu, grzanie wyłącza się na sekundę, po czym włącza ponownie. Przy czym wydaje irytujący dźwięk. Na mocach 6-tego problemu nie ma.


Posiada wszelkie niezbędne udogodnienia takie jak stop and go, minutnik oraz bardzo wygodny system obsługi palników. Rozmiary palników idealnie pasują do większości naczyń. Z czyszczeniem nie ma problemu. W kuchni posiadam od pół roku wszystkie sprzęty AGD firmy Electrolux i jak dotąd jestem bardzo zadowolony, z płyty również. Piekarnik mam krótko, używałam zaledwie kilka razy, ale póki co jestem zadowolona.


Jak na swoją cenę ma sporo funkcji, ładnie się prezentuje, jest cichy (tak że jeszcze czasami podchodzę żeby sprawdzić czy na pewnod ziała:P), nic się nie przypala, nie śmierdzi, łatwo się domywa, jak coś się piecze w środku to ładnie wszystko widać dzięki podświetleniu. Płytę Electrolux posiadam od miesięcy, jest to moja pierwsza płyta indukcyjna. Do tej pory zawsze używałem kuchenek gazowych, więc zmuszony do zakupu płyty elektrycznej bardzo długo analizowałem wszytkie funkcje, możliwości, ekonomikę użytkowania i oczywiście opinie internautów. Umożliwiają one natychmiastowe ustawienie pełnej mocy grzania dzięki dodatkowemu dopływowi ciepła. Funkcja Booster przydaje się np.


Poznaj szczegóły, przeczytaj opinie użytkowników i zamów ten produkt już teraz! Z płyty jestem bardzo zadowolona, łatwość obsługi i szybkie grzanie. Jedyne co mnie martwi to to, że nie nie ma na tej płycie możliwości grzania w brytfance gdyż nie ma takiego pola ale to nie problem od tego może być. Powyższe informacje pochodzą ze strony euro. Firm Electrolux ma swoja linie preparatów, które pozwalają zachować płytę w nienagannej czystości.


Wyświetlacze czytelne, zaprogramowanie na czas gotowania co jest bardzo przydatne. Płytka sama się wyłącza gdy rozleje się woda z garnka na ceramikę grzewczą, co jest plusem. Sprawdzone sklepy na Skąpiec. Ja polecam ją każdemu bo z nią praca to przyjemność,niskie rachunki dzięki niej mam dla mnie same plusiki kuchenka ma.


Dużo by tu pisać o. Electrolux podejmuje odpowiednie techniczne i organizacyjne środki zgodnie z właściwymi przepisami obowiązującego prawa ochrony danych, w tym nakłada na swoich usługodawców, partnerów biznesowych lub profesjonalnych doradców obowiązek stosowania odpowiednich środków ochrony informacji osobowych konsumentów. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Wybierz nas, mamy świetne ceny, możliwość zakupu na raty, dostawa i odbiór w sklepach Komputronik za darmo! Wybierz letnie doświadczenie i gwarancję najlepszej obsługi.


Pozdrawiamy, Electrolux. Jeśli dwa palniki są ustawione na maksa, to nie powinno nic cykać, bo działają na maksa. Jeśli przełącza, oznacza że płyta jest słabej jakości. Systém DirectTouch vám umožňuje presné ovládanie varnej dosky jednoduchým dotykom prsta a okamžité nastavenie požadovanej teploty. Vďaka dômyselnej indukčnej technológii sa varné zóny zahrejú len vtedy, keď je na nich postavená varná nádoba.


Díky důmyslné indukční technologii se varné zóny zahřejí pouze, když je na nich postavena varná nádoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty