środa, 28 grudnia 2016

Mikrofalówka na lodówce

Mikrofalówka na lodówce – czy to bezpieczne? Ustawienie kuchenki mikrofalowej na lodówce ma więc swoje plusy. Jednak czy jest na pewno bezpieczne dla nas i dla sprzętu? Oczywiście, że tak. U mnie mikrofalówka stoi bezpośrednio na lodówce.


Kiedyś bałem się, czy mikrofalówka nie powoduje nagrzewania się lodówki, ale z doświadczenia wiem że nic takiego nie ma miejsca.

Witam, dostalem mikrofalowke. Nie mam jej gdzie postawic w kuchni. Az sie prosi, zeby ja umiescic na lodowce:-). Rozejrzalem, sie troche po roznych forach i zasadniczo ludzie stawiaja i sie nie przejmuja.


To mnie uspokolilo i juz przekonalo. Ale jeszcze zadzwonilem na infolinie Samsunga (producent mikrofali), i nie, stanowczo nie. Obudowa porzadnej mikrofalowki daje sie dotknac reka nawet podczas dlugotrwalej pracy.


Jedyne rozsadne miejsce to lodowka.

Rodzi się wtedy pytanie czy pracujący piekarnik, który generuje przecież ciepło nie zaszkodzi lodówce. Czy piekarnik obok lodówki może ją zepsuć. Czy lodówka znajdująca się obok piekarnika jest dobrym pomysłem? Na pierwszą myśl może wydawać się, że nie jest to dobre wyjście. Kuchenki mikrofalowe do zabudowy, porównanie cen w sklepach internetowych, najniższe ceny, opisy, recenzje w kategorii Sprzęt AGD Kuchenki mikrofalowe do zabudowy na Ceneo.


A co miałoby się niby stać lodówce? Wiem ze mikrofalowki wydzielaja achyba jakies pole ? Moja mikrofalówka już od 9-ciu lat stoi na lodówce i jedna drugiej nie. Inaczej należy oddać ją do serwisu lub na złom.


Większy wpływ na elektronikę mają wprowadzane odkształcenia napięcia zasilania, ale to akurat z odległością ma strasznie mało wspólnego. W czasach, gdy każda minuta jest na wagę złota, kuchenki mikrofalowe spełniają bardzo ważną rolę w naszym życiu. Przede wszystkim w ciągu kilku chwil są w stanie przygotować nam gorący posiłek, nawet jeśli zupa lub drugie danie przez kilka godzin chłodziło się w lodówce. Nogi mikrofalówki stoją na korkowych podstawkach postawionych na lodówce, co zawsze trochę izoluje.


A ja mam problem chcę zmienić meble w kuchni ale nie pod zabudowę i ta nieszczęsna mikrofalówka,stoi na meblach a mam mało blatu do użytku myślę,że w sklepie znajdą mi jakiejś rozwiązanie na schowanie mikrofalówki. Ido tego prawie jej nie używam ale niby jest potrzebna. Dzięki za odpowiedź i cenne uwagi :) 1. Lodówka - jak mówiłem to najważniejszy zakup (bo chodzi non stop) i tu nie będę oszczędzał.

Oglądam nawet sprzęty do 4-tysięcy, po te ~5zł względem podanego budżetu wolę oszczędzić na zmywarce czy płycie (z których rzadko korzystam). Praktycznie nie zabierają miejsca w lodówce, szafce czy nawet w podręcznym bagażu, a mogą pomieścić porcję drugiego śniadania, dietetycznego obiadu, kawałka ciasta czy resztek z impre zy, które warto zjeść do końca. Z Rotho kuchnia jest wolna od niemiłych niespodzianek.


Chłodziarka (zwycz.lodówka) – urządzenie (maszyna cieplna), którego zadaniem jest obniżenie temperatury środowiska chłodzonego, kosztem doprowadzonej energii. W chłodziarkach absorpcyjnych energia dostarczana jest w postaci ciepła, natomiast w pozostałych (sprężarkowych, strumienicowych, termoelektrycznych) w postaci pracy. Chłodzonym czynnikiem może być powietrze, woda lub. Gdybyśmy tam postawili wolnostojącą mikrofalówkę stracilibyśmy sporo miejsca.


Dla bardzo małych kuchni znajdziemy również modele, które łączą ze sobą funkcję piekarnika i mikrofalówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty